La NIT abandonada busca família
Avui la Nit ha passat revisió veterinària. 🖤 És una gata molt jove, no arriba ni a l’any de vida. Està esterilitzada de fa poc, ja que encara es veu…[...]
Avui la Nit ha passat revisió veterinària. 🖤 És una gata molt jove, no arriba ni a l’any de vida. Està esterilitzada de fa poc, ja que encara es veu…[...]
Aquest dissabte va ser un d’aquells dies que ens recorden per què fem tot això. Després de mesos vivint al catio 1, els quatre gats que hi han estat fent…[...]
Ahir a la nit vam poder rescatar aquesta gata que feia dies que era vista pel barri de Canyadó, sense que ningú pogués ubicar-la en un lloc concret.Vam fer una…[...]
La Valèria no és només una gata bonica. La Valèria és d’aquelles ànimes especials que et busquen amb la mirada, que et segueixen per casa només per sentir-se a prop…[...]
Els habitants de la colònia ja estan gaudint dels nous refugis pensats especialment per aquesta època de calor. Són espais fresquets i còmodes, ideals perquè els gats puguin descansar tranquils,…[...]
Avui hem viscut un d’aquells moments que ens omplen el cor 💜 Aquesta tarda hem formalitzat l’adopció de la Sasha, una gata que durant 14 anys ha sobreviscut al carrer,…[...]
En Carbonet va arribar a nosaltres des del Hoyo, un indret on sobreviuen diverses colònies de gats que no gestionem. Va aparèixer amb la mirada apagada, el cos vençut i…[...]
Dimarts 12 vam fer entrega del transportí de la marca Catit que es va sortejar durant la jornada de portes obertes. La Mireia ha estat l’afortunada de venir-lo a recollir,…[...]
La passada setmana vam rescatar aquesta gata al barri del Gorg. Estava completament desorientada al mig del carrer i la persona que la va ajudar ens va explicar que tot…[...]
Durant anys ha viscut al carrer, al barri de Lloreda. Anys passant fred, calor, por i soledat… els veïns l’alimentaven cada dia. Està esterilitzada, porta marca a l’orella i microxip;…[...]